مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

به طور کامل منطقی میباشد که شما پلتفرم خویش را بدون پول بسازد، طراحی اپلیکیشن البته برخی از خصوصیت های جذاب را مبلغی کنید به صورت نمونه دسترسی به کل ویدیوها و کتب، به کار گیری بدون‌پول از ربات ها و غیره.
تبلیغات داخل طرحی در نرم‌افزار Duolingo جایگزین کسب درآمد از روش ترجمه شد.
چه‌طور یک برنامه یادگرفتن لهجه مانند Duolingo را بسازیم؟
اولیه از همگی، در‌صورتی‌که بخواهید یک نرم‌افزار مانند Duolingo را توسعه و گسترش دهید، بایستی بدانید که چه نصیب هایی را بایستی در حیث بگیرید.
فرمت مطلوب آموزشی برای یادگرفتن گویش، به یوزرها خویش آزادی فعالیت بدهید و عملکرد نمائید که همگی نیازهای احتمالی آنان‌را برآورده نمائید. چهت نیل بدین غرض می بایست محتوای آموزشی متنوع داشته باشید (کلیپ، صدا، متن، تصاویر و غیره)
مخلوط شبکه های عمومی این خصوصیت سیستم نام نویسی را بی آلایش کرده و شمارا کارکشته به ترکیب داده های استفاده کننده از یک کانال اجتماعی (مانند FB می نماید. بدین ترتیب، استفاده کننده وقت خویش را صرف جواب دادن به سوالهای عادی راجع به اسم، جای ، سن و غیره نمی نماید.
سرگرمی فراگیری به صورت سنتی با خستگی هم پا میباشد گرچه نباید خسته کننده باشد! نرم افزار های گوشی مدتها به درازا کشید تا فرایند یادگیری لهجه را به نوعی بازی هیجان آور تبدیل نماید که سیستم جایزه، انگیزش، پیشرفت و اقبال رقابت با دیگر یوزرها را داشته باشد. همت فرمایید یک عنصر بازی و سرگرمی به نرم‌افزار یادگرفتن لهجه خویش اضافه نمائید.
فرآیندهای روشن اطمینان نتیجه ها فرمایید که سرویس ها شما برای علم آموزان با هر سطح علم لهجه موءثر خواهد بود. در اپ خویش ارشاد ها و پیشنهاد های اثرگذار ارائه دهید، یک chatbot ساخت فرمایید و در صورتی ربات پاسخگو نبود استفاده کننده بتواند با مجموعه پشتیبانی تماس بگیرد.
پباده سازی جالب بسیار اساسی میباشد که به کارگیری از اپ یادگیری لهجه شما شل باشد. این به‌این معنا میباشد که پباده سازی رابط می بایست مخاطب پسند، پاک و فارغ از تکرار جزئیات باشد. این عمل تخصص طراحان UI / UX، است.
iOS و Android از آن جا که یوزرها گوناگون از دستگاه های گوناگون استعمال می نمایند، شما بایستی مطمئن گردید که سرویس ها نرم افزار شما در هر دو سیستم برهان iOS و Android صحیح عمل می نماید. این فعالیت مخارج توسعه و گسترش نرم‌افزار فراگیری گویش شما‌را ارتقا میدهد، البته خط مش دیگری چهت نیل به برد در آینده ندارید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 19:36

 

همینطور آیتم های مثل تبلیغات بنری هم وجود داراست. طراحی اپلیکیشن  گرچه یکی‌از بدترین طرز های کسب درآمد از اپ کودک هاست. به صورت معمول کودک ها روی تبلیغات کلیک می نمایند و به تارنما های مقصد تبلیغات مراجعه می نمایند. اما پدر و مادر کلافه گردیده و با دیدن این نوع تبلیغات اپ شمارا از دستگاه حذف می نمایند.
 
به هر اکنون چنانچه اپلیکیشن طوری پباده سازی کردید که پرداخت داخل طرحی باشد می بایست موافقت پدر و مادر را هم نظر نمائید. این می‌تواند از خرید های در دست گرفتن نشده کودک ها خودداری نماید.
 
کودک ها پیروزی را دوست دارا‌هستند
نوباوه ها از اخذ اجرو پاداش ها و جایزه بی غایت خرسند می گردند. همینطور به صورت نامحسوس به اعتماد به‌نفس آنان نیز امداد می نماید. یک موسیقی خنده رو یا این که یک صورت که لبخند میزند به اندازه کافی نوباوه ها را خرسند می نماید و سبب ساز می‌شود طفل ها از فعالیت با نرم افزار لذت ببرند.
 
 
ساخت و ساز اپ برای طفل ها
 
 
ایجاد نرم افزار برای نوپا ها
 
نوباوه ها نیز به اندازه بزرگسال از آیتم دقت قرار گرفته شدن لذت می‌برند و به آن قیمت قائلند. پس از حل مورد یا این که یک معضل هنگامی محرک مثبتی اخذ می نمایند خیلی ذوق زده و خوشحال میشوند. یک گسترش دهنده نرم افزار بایستی این مورد ها را در لحاظ بگیرد و در ایجاد برنامه نوباوه ها از آن به کارگیری کرده و کودک ها را پرانگیزه و مشتاق نگه دارااست.
 
یکسری نکته ی دیگر
ما تمامی مطمئن هستیم که نکات نقل شده در نوشته‌ی علمی نخستین (داده ها بیشتر) و نکاتی که در‌این نوشته‌ی‌علمی خواندیم؛ ملزومات پباده سازی یک کالا (نرم‌افزار) خوب میباشد.  در ذیل به دیگر نکاتی اشاره می‌کنیم که نمی قدرت به مرحله خاصی از پباده سازی و توسعه و گسترش نسبت بخشید؛ ولی فهمیدن آن مطلقا برایتان اثر گذار خواهد بود.
مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 23:06


اپل آیدی چه می باشد؟
هر فرد برای ورود به دنیای اپل بایستی اپل آیدی اختصاصی خودش را داشته باشد که اکانت کاربری اپل و نشانگر نام‌و‌نشان وی در شرکت اپل برای به کار گیری از محصول ها اپل میباشد. طراحی اپلیکیشن شما برای استعمال از همه تولیدها قابل انعطاف افزاری و طاقت فرسا افزاری کمپانی اپل می بایست این نام و نشان و شناسه را خریداری کرده و داشته باشید. در شکل گم کردن اپل آیدی و یا این که غیر فعال شدن آن، قابلیت و امکان بازیابی داده ها و دستگاهی که اپل آیدی روی آن تهیه گردیده، نیست، پس در محافظت آن غایت اعتنا را به عمل ببرید.

 

پیش نیازهای ساخت و ساز اپل آیدی­:
در گام نخستین، شما احتیاج به یک اپلیکیشن دارید که‌این اپلیکیشن آیتونز اپل میباشد. در گام دوم می بایست VPN مطلوب داشته باشید تا کمپانی اپل متوجه اتصال شما از کشور‌ایران نشود. بهتر میباشد IP خویش را به ایالات متحده تغییر و تحول دهید تا دشوار‌گیری‌های کمپانی اپل را بتوانید بدور بزنید و به راحتی اپل آیدی خویش را بسازید. در قدم سوم شما می بایست یک نشانی اینترنتی قابل دسترسی داشته باشید. ما در اینجا سه نحوه تولید اپل آیدی ( به روزترین طریق ۲۰۲۰) را به طور گام به گام به شما فراگیری می­دهیم­:

 

شیوه اولیه ایجاد اپل آیدی با اپلیکیشن آیتونز:
در حالتی‌که به ساخت و ساز اپل آیدی سریع در کامپیوتر احتیاج دارید شایسته ترین چاره برای شما اپلیکیشن آیتونز میباشد. در قدم اولیه پس از نصب اپلیکیشن و پر‌نور کردن فیلترشکن و تغییرIP (ترجیحا تغییر‌و تحول به آمریکا ایالات متحده) وارد اپلیکیشن می­گردید و از بالای شیت Account را گزینش کرده و روی Sign in کلیک نمائید.


استارت ساخت و ساز اپل آیدی با اپلیکیشن آیتونز

 

در گام‌بعدی در قاب ظواهر گردیده روی آیتم Create New Apple ID بزنید.


یادگرفتن ساخت‌و‌ساز اپل آیدی در کامپیوتر

 

در قدم سوم در برگه ظواهر گردیده بایستی اطلاعاتتان را به طور بدون نقص و با تمرکز گزینش فرمائید. به ترتیب نشانی آدرس اینترنتی، راز (ترکیبی از کلام کوچک و وسیع و عدد)، تکرار سر و مرزوبوم (بهتر میباشد پیش فرض یعنی  United Statesرا تعیین فرمائید) و روی تیک تایید بزنید و مورد Continue را گزینش فرمایید.


وارد کردن داده ها برای تولید اپل آیدی

 

در برگه‌ی تازه اطلاعاتی مانند اسم، اسم خانوادگی، تاریخ میلاد به میلادی را وارد فرمایید بعد به سوال های امنیتی جواب دهید در زیر شیت بهتر میباشد تیک مرتبط با خبرها اپل را غیر فعال نمایید.

درین بخش اعتنا داشته باشید که داده ها و سوالاتی که از نصیب سوال ها گزینش کرده و جواب می­دهید به خیال بسپارید تا در شکل لزوم بتوانید برای احراز نام و نشان از آن ها استعمال فرمائید.

پس از انجام این پروسه روی آیتم Continue کلیک فرمائید.


یادگرفتن مرحله به مرحله اپل آیدی

 

پایانی مرحله حساس‌ترین مرحله میباشد که شما در آغاز می بایست شیوه پرداخت (Payment Type) خویش را روی none تهیه فرمائید، در‌این صوت نیازی به وارد کردن داده ها اکانت بانکی ندارید. در بخش بعدی، بایستی یک نشانی در ایالات متحده که دربرگیرنده اسم‌ و اسم خانوادگی، نشانی محل سکونت، شماره تلفن و کد پستی  را وارد نمایید که ما یک مثال برای شما قرار می­دهیم برای نشانی‌های بیشتر می­توانید به وب سایت‌های ساخت و ساز نام و نشان فیک رجوع‌نمایید، همینطور با به کار گیری از گوگل مپ می توانید آدرسی حقیقی وواقعی در به عبارتی کشوری که اطلاعاتش را وارد کرده‌اید، پیدا کرده و در فیلد متبوع وارد نمائید.

دو مثال از نشانی‌های فیک

نشانی نخستین

Street:

۲۶۱ Peck Court

City: PINEAPPLE

State: AL

Zip Code :

 ۳۶۷۶۸

Area Code :

 ۹۴۹

Phone: 

۴۵۷۵۸۷۰

نشانی دوم

Street:

۹۰۰ Quayside Dr, New Westminster

City:

British Columbia

State:

BC

Zip Code:

V3M6G1

Phone Number: 604 – 5253474

دقت فرمائید که نیازی وجود ندارد نصیب APT.SUITE.BLDG را لبریز فرمایید.

بعداز انجام فرایند روی مورد Continue بزنید.


اتمام ساخت‌و‌ساز اپل آیدی با کامپیوتر

 

در پایانی قسمت از شما منظور می­گردد رمزی که به پست الکرونیکی‌تان ارسال گردیده وارد فرمائید تا اپل آیدی‌تان با پیروزی ساخته گردد.

 

شیوه دوم ساخت و ساز اپل آیدی از روش وبسایت اپل­:
در‌این طریق در آغاز بایستی فیلترشکن خویش را پر‌نور نمائید و مطمئن گردید که نشانی آی پی به نشانی آمریکایی تغییر تحول پیدا کرده‌میباشد. بعد به وبسایت قانونی اپل آیدی، appleid.apple.com بروید و آیتم‌ی Create Your Apple ID  را در منوی بالای وب سایت گزینش نمایید.


روند ساخت‌و‌ساز اپل آیدی از روش وبسایت

 

در مرحله‌ی آن گاه اسم و اسم خانوادگی، تاریخ به دنیاآمدن، مرز و بوم (United States را تعیین فرمائید) نشانی آدرس اینترنتی و پسورد حروف کوچک و عظیم و اعداد را وارد فرمائید.


ورود داده ها فردی

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 276 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 20:42


حوزه شهر هوشمند                      تکنولوژی حقیقت افزوده ( Augmented Reality )در حوزه شهر هوشمند با بهبود تجسم المان‌ها، فرایند اپلیکیشن‌ریزی و گسترش شهری را از نقشه‌ها طراحی اپلیکیشن و ماکت‌ها به تخیل و ابتکار عمل و مقایسه سناریوهای متعدد در طی کمتر واگذار نموده است. علاوه بر این، در مقایسه با سناریوهای متعدد اپلیکیشن‌ریزی شهری این تکنولوژی برای توجه در مسائلی که از دیده به دور میماند، به کارگیری میشود.
پباده سازی صنعتیفناوری حقیقت افزوده به طراحان صنعتی اذن میدهد که پباده سازی  و عملیات یک طرح جنس را پیش از کامل شدن شدن مشاهده نمایند. از حقیقت افزوده برای بصری سازی و  تولید تغییرات در پباده سازی خودرو و موتور مصرف شده میباشد. در واقع طراحان صنعتی میتوانند سبک های سه بعدی تولیدها پباده سازی گردیده را در دور و بر حقیقی و واقعی مشاهده کرده و حتی تعامل مشتری و مخاطب با آن را مشاهده کنند.
مورد ها مطرح گردیده کناره‌ای از کاربردهای حقیقت افزوده در دنیای پیرامون ما میباشد. این فناوری در بقیه منطقهها در هم اکنون بسط میباشد. فناوری  حقیقت افزوده با بی نیاز کردن داده ها دریافتی گوشه و کنار پیرامون و تجربه حقیقت در اطراف مجازی، مسیری هوشمند را برای آینده آدم نوید می دهد.
استعمال از حقیقت افزوده در اپلیکیشنبرای استعمال از این پلاگین دو مرحله کلی داریم:
مرحله نخستین: تهیه و تنظیم تصاویری که می‌خواهید آن ها به وسیله اپ شناسایی گردیده و داده ها بر طبق آن‌ها ظواهر گردد.
مرحله دوم: ورود به پنل کاربری و تولید کلید بوسیله ی ورود داده ها.


Vuforia  چه میباشد؟Vuforia  یک ابزار برای بسط اپ میباشد و تحت عنوان یک رابط، قابلیتِ ساخت و سازِ اپلیکیشنی با ابزار حقیقت افزوده را برای شما آماده می نماید. با به کارگیری از این ابزار کارکشته به تشخیص و ردیابی تارگت های متفاوت مانند شی ها و تصاویر خواهید بود. برای نسخه برداری شی ها متبوع مورد نیاز میباشد در وب سایت مرتبط با این ابزار که در یادگرفتن ها آورده گردیده نام نویسی نمائید.
نرم افزار حقیقت افزوده (Augmented Reality)اپتو سعی کرده قابلیت دسترسی به‌این ابزار را برای نرم افزار های شما آماده نماید. برای استفاده این پلاگین مایحتاج میباشد طبق فراگیری های اپتو فعالیت نمائید.
دقت داشته باشید که عدم به کار گیری ی وسیع از این ابزار منجر گردیده تا برای بخش اعظمی یوزرها ناشناس بماند و بخش اعظمی از تجهیزات آن همچنان معدود استعمال باقیمانده اند. در شرایطی‌که که تصمیم گرفتید از تجهیزات پلاگین ی حقیقت افزوده سود بگیرید ، بهتر میباشد طرز ی به کارگیری از آن را برای یوزرها اپلیکیشنتان شرح دهید و با به کار گیری این ابزار نرم‌افزار خویش را متمایز و توسعه یافته فرمائید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 23:03